27 Kasım 2010 Cumartesi

yıllar sonra bir "mim"..


aha da yıllar sonra ikinci mim, bu sefer sucukluarmut'tan!.. hep istemiş ve beğenmişimdir bu tür anketimsi soru öbeklerini kısa film tadında tanışmalar gibi.. bir hışımla girişiyorum cevaplara bakalım neler çıkacak bu klavyeden :f

1.En sevdiğiniz kelime: soldansay!
2.Nefret ettiğiniz kelime: bakarız..
3.Ne sizi heyecanlandırır: her dem yeni ilgi belirtileri, sürpriz ve değer vermenin her somut hali..
4.Heyecanınızı ne öldürür: beklediğin heyecan verici söz ya da davranış biçiminin sen söyledikten sonra yapılması, öegh..
5.En sevdiğiniz ses: kederiyle neşesiyle klarnet..
6.Nefret ettiğiniz ses: sümkürük..
7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: mutemetlik..
8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: silik sahnelerle geleceği görebilmek, net göremeyip merakla tahminler üretmek..
9.Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: üretken bir müzisyen; ciddi hayran kitlesi olan.. şimdiki soldansay'ın müzisyen halini düşün işte!.. :F
10.Nerede yaşamak isterdiniz: İzmiR!
11.En önemli kusurunuz: doğrucu mülayim olmak, düz bir adam olmak.. esne kardeşim!!..
12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: bir dönem yaşamak için yemek değil yemek için yaşamak!.. (daha kötüsünü görmedi bu bünye!)
13.Kahramanınız kim: Taz!..
14.En çok kullandığınız kötü kelime: 'vay babanın avradını..'
15.Şuanki ruh haliniz: "olm biz tanrılar daha güzel şeylere layığız ölümlülere nazaran!!.."
16.Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: kötü tecrübe yoktur!!..
17.Mutluluk rüyanız: Phenomenon'da
George Malley'e (John Travoylta) yapılan doğum günü sürprizi.. Ama o sürpriz!..
18.Sizce mutsuzluğun tanımı: yetmeyen, sanki hiç olmamış gibi hissettiren yarım yamalak bir uykudan uyanış!..
19.Nasıl ölmek isterdiniz: uykumda öleyim; tercihen öğlene doğru..
20.Öldüğün zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini isterdiniz: hoşgeldin soldansayım!..

o mim ki paslanır şaha kalkar nice diğer bloglarda!.. Quo Vadis?, Skullcan ve Burcyni!! Bloglarında gün aşırı yeni yazılarını görmek istediğimiz bu bloggerlar bayadır tatilde uyanınn!!!.. :f

(background music: Rape Me - Nirvana)

7 yorum:

AQUILA alias Jade dedi ki...

:)))) arada baya bi kahkaha attim :D cevaplarina kurban..

ben uyanigim yau :D

Can dedi ki...

adamım çok pis uyandırdılar beni de!
dün haber geldi; perşembe bir aksilik olmazsa güney koreye gidiyorum!

o zaman gitmeden son yazım buna karşılık olsun.

s'ius dedi ki...

ve tanrı seslendi: hoşgeldin soldansayım, bombacı mülayimim!

soldansay dedi ki...

[]AQUILA alias Jade: yau uyanık olan daa da uyansın Back To The Future 3'te Emmett Brown'ın barda tek dubleyi içtiiinde ayağa fırladıındaki etkiyi yaşasın coşsun arkadaşım :f

[]Can: olm nazire mi yapıon ne ediosun annamıorum yaa biliosun ben de gezmek istiorum ya beni de al tayfaya yada sus :d

[]s'ius: aramızdaki konusmayı bende merak ediorum dude pek hayırlı olurmu bilmem gerçi ii adamız galiba sanırım kimbilir kesin

Can dedi ki...

adamım ben bir ay daha buralardayım desem ve bunu söylerken içimde bir damla art niyet olmasa :)

soldansay dedi ki...

[]Can: moruk ben anlamam walla daraldım buralarda bi alıp gitsem başımı (başım ağır gelio öle böle deil)

Can dedi ki...

gittikce bitmiyorki meret, ama icine dustu mu de durulmuyor.