29 Ekim 2010 Cuma

1 Gün 35 Saat Olsun!

Günde 13 saat çalışınca insan zaman kavramını yitiriyor, anlamsızlaşıyor.. Kalan birkaç saatte eve gitmek değil dışarıda olup bir şeyler yapmak istiyor.. Arkadaşlarla sohbet etmek, alkol tüketmek, bilmediği yerlere gitmek öğrenmek, kendine vakit ayırmak bolcana.. Ve bunları koştura koştura değil sindirerek yavaş yavaş her anın keyfini çıkararak yapabilmek..

Her şeye vaktim, her şeyden haberim olsun istiyorum arkadaş! Zaman yetmiyor yetemiyor! Akşam haberlerini izlemeyi özledim var mı ötesi! Evet farkındayım yazdıkça istekler özlemler yerini kızgınlığa bırakıyor! Hem de ne için? 13-14 saat çalışmaya bin lira maaş için pehhh! O ya da biraz fazlası para değil kendime ve sevdiklerime ayırdığım zaman beni mutlu kılıyor!

Ayrıca İzmir'e taşınmak istiyorum bu da tuzu biberi!

(background music: The Cardigans - My Favorite Game )

5 yorum:

s'ius dedi ki...

:S yahu dude bu namussuz felek bi gün gülmesede dişlerini göstericektir işalla bize.. yoksa nereye kadar çeker bu nazı bu beden bilemiyorum.. işalla güneşli günlere yelken açıcaz yakında..

gün tattlı değilse değil 35, 350 saatte olsa nafile be dude.. 2 saat olsun bizim olsun :)

ve son olarak şuan ki parçamı sana ithaf ediyorum :)

http://fizy.com/#s/1aj9p5

soldansay dedi ki...

[]s'ius: şarkı seçimin beni öldürdü olm nasıl bir ruh halidir bu asdşjaskf:F

doru diosun yawrı 2 saat olsun bizim olsun; bilmem ne olsun bizim olsun diince futbol geldi aklıma GS-BJK maçına gideim diorum sami yen'de ee son demleri cehennemin :R

AQUILA alias Jade dedi ki...

2 senelik hayat dilimimi anlatayim mi sana? belki kendini mutlu kilarsin :D

Tuzu biberi a$kina ya$a gitsin bu dönemi de böyle ne olacak? :)

Can dedi ki...

erdem izmir için elini çabuk tut adamım; yakında giriş çıkışlarda pasaport kontrolü olacakmış :P

soldansay dedi ki...

[]AQUILA alias Jade: daha iisi hep wardır istanbulla yetinmeip izmir'e gitmek istiorum sonra belki daha iisine.. hele bi ayağım yere bassın :)

[]Can: moruk orda o nezih kentimde hiç öle bürokratik boş şeyler olacaını sanmıorum yaa hele ki soldansay'ı bağrına basacaklardır:D