25 Eylül 2010 Cumartesi

Soldansay’dan 27. Yılında 27 “İstek Parça”


1- Geleceğe Dönüş 3 Org DVD (serideki tek eksiğim)

2- Eski dostlarla fasıl

3- Superman t-shirt'ü (by sezer-sucukluarmut)

4- Notebook Soğutucu Fan (valide sultandan :F)

5- Sinop Mantısı

6- Sony Ericsson K750i’mi kurtaracak bir yazılım ya da yol (by sequieros – çabalarının üstüne çıkmalı)

7- Play65 Tavlası

8- RTE’nin iktidardan düşürülmesi (TC Halkı)

9- Gheorghe Hagi posteri

10- İzmir’e günübirlik yolculuk (döneceğimi sanmıyorum)

11- Cts&Pzr tatil olan bir İş

12- KV 56-97 arası org DVD

13- GS Türk Telekom Arena Kombine

14- Her çeşit Pena

15- Street Fighter 2 Jetonu (by sezer-sucukluarmut)

16- Baskül

17- Alarm Saatli Radyo

18- Leblebi Tozu (bulana biat ettiririm)

19- Küba Purosu (by Skull – Can Büyükabalı)

20- Bir şişe Vodka (by Barış Çakır)

21- Puzzle’ımı bitirecek bolcana vakit!

22- Diş ağrılarından arınmış bir yeni yıl

23- Etimek Tatlısı (teyzemden)

24- Uzun saçlarım yeniden (kapitalist işveren sisteminden)

25- Kumbara

26- Yanımda sigara içmeyin! (tüm dost kişilere)

27- Huzur

8 yorum:

Can dedi ki...

daha fazla detay lazım hacı. istediğin özel bir marka var mı?

yoksa kübadan olsun çamurdan mı olsun :P

yasal dübüt:
tüm binaların kapalı alanlarında bilmem kaçıncı madde ve ikinci fıkra uyarınca tütün ürünleri tüketilmesi kesinlikle yassaktır! içenlerin gaz odalarına gönderilmesi arz edilir. yours faithfully beybi!

soldansay dedi ki...

[]Can: :D walla Küba'dan olsun çamurdan olsun durumu yawru yaa; ciddi müzelik bişi olur benim için çerçevelettiririm koyarım odamın duwarına "efsane" bişi olur!!

вuяcynι dedi ki...

10.cuyu ben de istiorum..artık kime niyet kime kısmet:D:D

s'ius dedi ki...

:F tekrar nice yaşlara dude.. ömrüne bereket.. ve lâkin "superman" t-shirt'ün yakın bi bahara kaldı :f idare et :F sana bolca huzurlar getirecek bi gelecek için "jeton" atıyorum dude umarım doğru track'a denk gelir :)

soldansay dedi ki...

[]вuяcynι: walla giderim daa da gelmem :D her gün izmir'e kargo gönderiyorum bigün kendimi de yollıcam İzmir Hattı'na:D:D

[]s'ius: büyükada'daki jetonu saklıom hala dude akıllı adamın hali başka anasını satam biz gittik dürüstlük abidesi gibi attık jetonu anasını satam:D

Can dedi ki...

tamam kübradan çamur getireceğim ya da onun gibi bir şey :P

müdür bu sefer olacak, bir güney amerika kaldı. bu sefer kesin! olmadı kendim gelecek bahar gideceğim, o kadar heves ettim.

AQUILA alias Jade dedi ki...

Liste taktire $ayan :) gercekle$mesi dilegiyle ya$li adam :P

soldansay dedi ki...

[]Can: moruk kutuplardaki petrolü kesin sen bulmuşsundur! :D bak bu iltifata bi puro patlatılır şimdi :F

[]AQUILA alias Jade: walla teşekkürler de öle kuru kuruya olmuo takdir neyin bi madde seçip Vodafone bilmem kaça da yollamıosun direkt alabiliosunz bana çok basit! :F
not: 26 eylül için de ben bişi alırım söz eheue