2 Temmuz 2010 Cuma

Ve sonunda bu da oldu!


Ve sonunda bu da oldu! :D Türkiye'nin Dünya Kupası'na katılamayışının etkisi ben de önce umursamazlık olsa da yeni yeni canımı sıkıyor sanırım. Dün akşam kutsal davamız (!) KPSS çalışmasına ara vermiş öylece dururken aklıma kupa bize gelmiyorsa biz ona gideriz mantığıyla (ya da mantıksızlığıyla) açtım PES 2010'u orijinal grupları oluşturup bir tek oyunda bulunmayan Cezayir'i çıkarıp Türkiye'mi araya sıkıştırıp oynamaya başladım. Allah'ım yaaa... diye hayıflansam da bi ara, gerçeğini takımım olmadığı için takip etmediğim turnuva genelde fena olmadı. Sanırım.


Vuvuzela'nın bu kupaya vurduğu damgayı kimse gözardı edemez. Evet kötü bir 'gürültü' ama nihayetinde ne demişler: kötü reklam yoktur! Vuvuzela olsun tam olsun dedim ama sonra sesine dayanamadım adsahsdf.







Kısaca özetlemek gerekirse Türkiye; ABD, İngiletere ve Slovenya'nın olduğu gruptan lider ayrılarak yanına ABD'yi aldı ve yoluna devam etti.

Bundan sonra olaylar şu şekilde gelişti;


Euro 2008'de kendisini kupa dışına iten Almanya’yla bu kez 2010 Dünya Kupası’nda karşı karşıya gelen Türkiye'de, 0-0 bitip uzatmalara gidecek denen mücadelede 90+2’de Nihat sahneye çıktı ve panzerleri yıkan isim oldu.


Bunları yazarken bile "Allah'ım yaa" nidalarını haykırıyorum içimden. Belki de ileride torun tombalağıma "Bakın bir dönem milli takım ne hale düşürdü bizi" diye göstermek için interneti değil kendi yazılarımı kullanmak isteyişimden bunu yapıyorum bilmiyorum. Mizansen olarak bakarsam keyif alıyorum ama özünde sinir bir durum evet.


Sonra ne mi oldu?


Fransa'yla Çeyrek Final elbette..


Elinizdeki takım Türkiye olunca gol yollarında yetersiz olduğunuzu hissediyorsunuz. Bu yüzden daha çok orta alanda geçen mücadelelerin sonunda maçın son dakikalarında galibiyet gelebiliyor. Yine son bölümde Nihat kendini gösterdi ve 89. dakikada takımını 1-0 öne geçiren golü attı. Golden sonra Semih oyuna girdi ve (oyunda dahi "Süper Yedek" olarak etiketlenmesinin haklılığını bir kez daha ortaya koyarak) 90+2'de takımını rahatlatan golü attı: 2-0.


Sıra Brezilya'da..


Bu akşam 21:45'te yarı finalde Türkiye-Brezilya ve İtalya-Avustralya mücadelelerini izleyeceğiz.


"8 Yıldır Katılamadığımız Dünya Kupası Özel" programında görüşmek üzere..




(background music: K'naan - Wavin' Flag - World Cup 2010 Song)

4 yorum:

s'ius dedi ki...

:F:F sen adam olman dude :F sonunda buldun dimek vuvuzela tırıvırısını :F sana söz tahta kaleden alıcam bitane :D kesin düşmüştür oralara :D haa unutmadan üründül'ü karartma eylemini burda da görmek isteriz :F:F

soldansay dedi ki...

[]s'ius: dude tahtakale'yi biraz daha zorlasan viyak viyak aglayan Angela Merkel tırıvırısı da bulucan la:D gerçi Arjantin'e de fena yumuldular sevinçlidir gacı :F bu arada Üründül için güzel planlarım war :F

AQUILA alias Jade dedi ki...

Ne hikmetse Türkiye katilmadi diye ben de maclari izlemedim.. Ama $u kör olasi VUVUZELA´yi zorla hayatima soktular. Di$arida öttürülen ama iki oda ve 4 kapiyi a$ip gelen "borazanin" ses dalgalari beni delirtmeye yetiyor ve -kac desibelliksin lan sen!!! Seni icat edenin ben +*#~^°!!!- diye nidalar atmama neden oluyor. Bu Futbol tantanasi bitmeden birinin elinden o borazani alip kafasinda paraliycam o olacak yani..Tanri bizi bu $eytani aletlerden korusun kom$u... "Mute" $eklinde mac izlemeni tavsiye ederim, zira o aletin zararlari uzun vadede henüz kestirelemez...

soldansay dedi ki...

[]AQUILA alias Jade: ahaha nefrete bahk :D ama haklısın komşu ciddi rahatsızlıklara yol açabilecek gereksiz bi alet.. ben zurnanın sesine dayanamıyorum Vuvuzela ağır geliyor zaten; muhtemelen bi final maçını izlerim:) geçen gün Taksim'de gördüm adamlar meydanda ellerinde vuvuzelalar arabalara yanaşıp satmaya çalışıyorlardı tüm dünya bıkmış bizimkiler satın alır allah bilir..
neyse diyorum ve yeni posta geçiyorum güzel bi haberim war ahaha :p