6 Mayıs 2009 Çarşamba

take off

En sevdiğim renk, en sevdiğim nota ol; zor zamanımda yanımda ve paylaşanım ol. Çalmayı ve söylemeyi en sevdiğim parçam ol; gitarım kadar yakınım ol. Eşlik et bana izlediğim başucu filmlerimde, seyrettiğim manzaramda, gezdiğim İstanbul sokaklarında, oturduğum bir salaş meyhanede, etkilendiğim bir hikayeyi anlattığım an'ımda, deklanşöre bastığım her karemde. Susma konuş; nasılsa bilirim boş konuşmayacağını. Ufkumu genişlet, anlat bana bildiğin her hakikati tatlı ya da acı gelen sana; ben dinlerim aklın almayacağı derin bir sabırla. Derin? Hiç bu kadar içimi ürperten bir ansiklopedi olmamıştı; hep hedeflediğim, ulaşamadığım bir duygu olmuştu bugün hissettiğim. Ulaştım; ama bilirim dahası hep vardır. Sevmem böyle açık oynamayı ama etten kemikten bir adamım, mantığımı dinlemeyi iyi bilirim; açık olmam gereken vakti de. Tavlayı da severim ama oyundur; satranç ise gerçek bir hayat. Her hamlem, her hamlen bir sonrakini getirdi; bugünü getirdi. Bir yarın olacak ya da olmayacak; ama beklediğim o gün yaklaştı sanki...

Hatırlatma: http://soldansay.blogspot.com/2009/04/deklarasyon.html

(background music: The Last Of The Mohicans Soundtrack)

4 yorum:

ayci dedi ki...

peki ya simdi?
bekledigin gün yaklasti ve gelmekte belli...
sonra ne olcak?
veya öncesinde?

soldansay dedi ki...

[]ayci: hep birlikte izleyip göreceğiz; bunu şimdilik ben de bilmiyorum ama öğreneceğim:)

Hayat biz gelecek için plan yaparken başımızdan geçenlerdir.

John Lennon

AQUILA alias Jade dedi ki...

di$lerimi biledim, kilicimi ku$andim.. hazirim diyorsun yani.. hadi bakalim...

bu arada "the last of the mohicans" jenerik müzigini benden ba$ka seven cikmamisti bugüne dek.. agzim acik kaldi blogunda duyunca... :)

soldansay dedi ki...

[]AQUILA alias Jade: ben hep hazırdım :F O müzik sevilmez mi yaw "konsept tam uydu" yorumları aldım bu posta; emeğin takdir görmesi her daim güzeldi :)