17 Nisan 2009 Cuma

Ladies and Centilmens: Ulas Kaan Kadirhan AKTUNA!

Ulas Kaan Kadirhan AKTUNA.. Ya da kısaca Kadir (shtriga):

-16 Nisan 1984'te doğdu

-dün hayatının 24. sezon finalini yaşadı

-sldnsy'la geçmişi 8 yıl önce Tam Dershanesi'ne dayanır

-sldnsy'ın önce vokalle başladığı müzik serüvenine gitar çalarak devam etmesini sağlayan kişidir

-soldansay'ın isim babasıdır

-çok derin müzik ve genel kültür bilgisine sahiptir

-neredeyse her görüşmenizde farklı sakal stiliyle karşınızdadır

-sldnsy'la kardestir; öyle ki annesine "aynur annem" diyebilmektedir

-resim çizeridir; üstadtır

-Çakırların, dolayısıyla Serhat ve Spike'ların, Pinn'lerin sldnsy'ın hayatına girmesini sağlamış insandır

-cebinizde beş kuruş paranız olmasın; bir yerlere içmeye gidemeyin ama onunla sohbet edin o size yetecektir

-çok geniş çevresi yüzünden onunla yolda yürümekte zorluk çekersiniz her 20 m de bir biriyle karşılamak zul gelir

-gibi gibi gibi...

Özetle iyi ki varsın; iyi ki doğdun kardeşim!! Nice mutlu, bol müzik ve alkollü (ben seni yeniden başlatıcam :f) cillop yıllara diyorum sana! :FGHWZ

2 yorum:

ayci dedi ki...

ne güzel sakin sakin okurken bu postu - birden dananadananafklasjnflaknrf diye müzik cikti - anam korktum ayagimi kiriyordum neredeyse!

ama bu IYI KI DOGDUN DOGMASAYDIN NOLURDU BILMIYORUM AMA AMA YINEDE NICE NICE YILLARA tarzinda birsey söylememe engel degildir herhalde :)

bak simdi, müzik o kadar sesli ki - cocugun adini unuttum - neyse siz anladiniz kimi kasettigimi ;)

soldansay dedi ki...

[]ayci: aahhahhahah ya şarkı saalamdır da ilk çıkışı -birden yüksek seste dinlendiinde- ürkütücü olabilir doorudur :F

çok farklı tarzlarda müzik bulabilirsin burda ama ayagını kıracak kadar hımmm :D:D walla geçmiş olsun :FGHWZ

ii dileklerin için de saolasın ya-hu ;)