6 Ocak 2009 Salı

soldansay vs. Finaller

Bir hışımla başlayan finaller tüm hızıyla devem ediyor!!! demeyeceğim çünkü, dün bir tek sınavım vardı (baya sağlam geçti) ; sonraki ilk sınav cuma günü.. Rölante bir durum yani.. Bu yıl öğrencilere derste iyi davranıp, esprileriyle yarıp yardıran, sınav günleri ise bir yaratığa dönüşen öğretim görevlilerini de gördük.. Neyse beş ay kaldı deyip bu kısacık tefecik postu burda sonlandırıyoruz.. 24 yıl statükoyu savunan ama yolundan çok iyi bir şekilde dönüp doğruyu bulan biri olarak soldansay sizi revizyonizme davet ediyor! Bu cümleye tek yönden bakarsanız yanılır kalırsınız çoçuğum, o yüzden hayatınızın her alanına yayın bunu e mi yawrum! Saü ya da başka okuldaki öğrencilere de başarılar; ahh mini mini birler zamanın kıymetini bilin olm!

7 yorum:

burcyni dedi ki...

bitirmek başlamaktan mı zor mu okulu,ben de bilemedim

soldansay dedi ki...

[]burcyni: başla, okul illa ki biter derlerdi bize.. Çok doğru elbet bitiyor; gerçi bu sene -okulun ne zorluklarla okunduğunu gözardı ederek- "herkes okulu bitirecek diye bir şey yok ya" diyebilen yaratık öğretim görevlilerini de gördük ya neyse.. Bitirmenin zorluğu bir de buraları özleyecek olmam burcynim :F

burcyni dedi ki...

ben özlemenin ne demek olduğunu biliorum..

bursa,gözümde tütüyor bir bilsen be cnm..

soldansay dedi ki...

[]burcyni: bildiğine eminim:) ben okulu bir yıl uzatıgım için dönem arkadaslarımın da çoğu mezun olduğundan onların yokluğunda yaşıyorum sakaryayı:)) yani mezun olup burada okumak gibi karmaşık ve enteresan bir duygu, ki yaşarken yeniden özlüyorum buraları:)

Adsız dedi ki...

sen okulunu bir an önce bitir senin gibi kaliteli bir insanı hemen işe alacaklardır emin ol

taner dedi ki...

üstteki yorumu yazan benm yanlışlık olmuşta:)) neyse bu da bir anıdır

soldansay dedi ki...

[]taner atar sever atar: umarım yowrim qi ben de öle düşünüorum :F bu arada senin işine en cok belki de senin qadar sevinen benimdir lan yolun açık olsun qardesim

ilgilisine not: bu harikulade adam, İşbankası - Aksaray (il) Şubesi'nde yarın işbaşı yapıyor; www.soldansay.blogspot.com olarak başarılarının devamını dileriz :D