14 Ocak 2009 Çarşamba

Istanbul

Ne güzelsin be yavrum! Tüm ihtişamınla karşımızdasın yine, hava'n yerinde.. Hep böyle olsan keşke, parıldasa günün ışığı bir demet umut gibi berrak sularında; capri&t-shirt falan gezsem sokaklarında.. Soğuğu sevmiyorum, en güzel mevsim bahar; en güzel zaman nisan, mayıs.. Ah bir de senin insanının hayatının 1/4'inin geçtiği trafiğine bir çözüm bulsalar be çocuğum.. Evet biliyorum senin suçun yok neyse tamam.. En son balık tuttuğumda 11-12 yaşlarımdaydım, özledim. Baharın gelsin ilk işim bu olacak sanırım. Yeni bir olta takımı ve balıkların benim olacak. Aşırı güvendir ürkütücü olan, benimki kararında diye düşünüyorum; benim için sabrın güzel bir hali, olta başındaki bekleyiş. Yüküm ağır olmasa trenle gelmek isterdim ama Haydarpaşa'yı biraz daha özleyebilirim. Nasılsa talan edeceğim her caddeni yine, sokaklarını meydanlarını.. Bu karedeki katile için tebriği hak eden biri var, ona da geleceğim birazdan. Fotoğrafta İstanbul'un sayısız simgelerinden bazıları buluşmuş. Biri kuşkusuz Boğaziçi Köprüsü, diğerleri Ortaköy Camii/Meydanı ve elbette kıtalararası seyahatin alternatifi ve boğaz turu yaptığımız vapur. Kaç fotoğraf gerekir güzelliklerini anlatmaya, kaç kanıt gerekir havanı-suyunu kirlettiklerini anlatmak için insanların.. Geçtiğimiz aylarda yitirdiğin, ben daha iki haftalıkken yapılan tarihi Karaköy İskelesi için söyleyecek söz bulamıyorum evladım. Birkaç saat sonra görüşürüz İstanbul.

Çok iyi bir zamanlamayla yakalanmış bu kaliteli kare için, www.soldansay.blogspot.com yönetimi olarak Ferda Tkr'e teşekkür ederiz.

22 yorum:

Can dedi ki...

burdan esinlenerek bir istanbul resmi de ben atayım o zaman :)

Can dedi ki...

özlemişim!

soldansay dedi ki...

[]can/triancula: at qardesim at özlenmez mi qurban olduum abide-i yaşamım benim :F

burcyni dedi ki...

özlenir özlemenin güzel olduğu vakitlerde..

güzel yüzünü saklamıor bizden istanbul..nereye gidersek gidelim hep bizi beklior..

yasa sın o zaman:)

soldansay dedi ki...

[]burcyni: yaşasın! :D güzelliklere güzellik katanlar sağolsun:))

Can dedi ki...

canlar karışmış soldansayım ;) skull gitti ee kriz var elimizde kalanlarla idare etme vakti.

soldansay dedi ki...

[]can/skull: ohaa hataya gel! :$ olm özür lan ezbere hareket etmişim qardeşim :D biz adamı şaşırıoruz adam blogun da adımıza yer verio ayıba gel :S :D hoşgeldin! :F

taner dedi ki...

içinde yaşamasam da içinde birçok güzelliği ve çirkinliği barındıran hatta her yeşil aksaray otobüsüyle köprüden sabahın köründe geçtiğimde ya da akşam saatlerinde axaray a dönmek için bindiğim bir otobüste gece sadece ışıklar ve boğazı izlerken türlü hayallere dalıp bazen o hayallerin içinde boğulduğum anlamlı ve de anlamsızlığı bana bir ayna gibi gösteren acayip bir coğrafya.

soldansay dedi ki...

[]taner atar sever atar: duyguların bu gece çok uzaktan gecen bir gemi kardeşim ne diem sana.. kalemine yüreğine sağlık evladım..

Htc dedi ki...

peki sorarım sana o zaman İstanbul kadar güzel hatun olmak ne demek!!! :D:D:D ay çıldıracağım! balık tutmayı çok severim ben de. ama istanbul'da hiç olmadı yazıkki. akdenizin sessiz göllerinde daha çok.kimse bilmez ben keşfettim hııııııh

Ful yaprakları dedi ki...

ben de bu şehri en çok bahar ve yazın seviyorum, kat kat giyin, hep hasta gez, bi de üstüne trafik, yağmur. çamur soğuk...
az kaldı nisan'dan sonra düzelecek.şehir en az 2 kat güzelleşecek!

soldansay dedi ki...

[]Htc: walla bu dedigine bir cevabım var ama neyse şimdi burda deşifre etmiim :F ya benim de pek olmadı balık tutma olayım, ilk balık tuttuğumda abim meger annemlerden para koparmış ama cebinde kalsın die 9 yaşındaki soldansay'ı, Aksaray'dan Sarayburnu'na yürütmüştü minik ayaklarıma kara sular falan inmişti hey gidi :D tabi o zamanlar sarayburnunda donla yüzenler yoktu

[]Ful yaprakları: kışın bu kadar olumsuzluğunun gözümün önüne gelmesi, odanın birden siyah-beyaz olması gibi bişi oldu :W Bahar iyidir ya hele nisan:)

Can dedi ki...

ne demek soldansayım olur öyle. istanbulun kışı güzel, baharı falan biraz daha güneyde geçirmeli.

soldansay dedi ki...

[]can/skull: walla abi yaz tatili kültürü olmayan sldnsy pek güneyimsi bi adam değil, ha gider mi? gider.. ama bolcana ılık havanın hakim oldugu müthiş havasıyla Istanbul bambaşka onun için..
(bkz: özgür düşünceye karşılıklı saygı) :F

Can dedi ki...

yok ben daha güneyden bahsediyorum böyle ekvatordan öte mümkünse :), ama olur istanbul da olur.

soldansay dedi ki...

[]can/skull: ufku geniş skullum benim :F ürüüü kim tutar seni! :P gez gör arpacık

triancula dedi ki...

skull senin için ispanya'da ev tutucaklar diyolar :p

soldansay, bir gün o haliç'in tepesindeki balıkçıları tutup denize atacağım. sdlfkdşskf. çok atılası duruyorlar ama!!!1

soldansay dedi ki...

[]triancula: aisdiasljfilajfldgş atma olm yazık aisdşkaslasfjidslgj :FFF hümanist soldansay: "gel beraber deniz tutalım onları anlamaya çalışalım" muahah

abi adam eve gitmio tv'ye çıkıp "olm eve dönsün kampanyası" yapcaklar :P

Can dedi ki...

deniz de tutalım, denizde tutalım soldansay! eve dönenin... :P (çok ayıp ama ya ben utandım kendimden)

Benim için daha neler neler diyorlar Tria ama her duyduğuna inanmamak lazım.

taner dedi ki...

bu şehre artık nefrete ve özleyerek bakar oldum..

soldansay dedi ki...

[]taner atar sever atar: şehrin için de şer'den ayrı biz de varız bu yöne eğil bişi olmaz yawrum :F artık yeni postlara yelken açma vakti!

sticker dedi ki...

Some of the content is very worthy of my drawing, I like your information!
costume jewelry