5 Temmuz 2008 Cumartesi

Bıktım sizden ama yahu

Kardeşim yeter yeter! Ne bu yaa, her önemli tenis turnuvası finalinde sizi izlemek zorunda mıyım ben ya?! Neden böyle söylediğimi anlamak için son 8 yılın Wimbledon şampiyonlarını hatırlamak gerekir:

2008 Venus Williams
2007 Venus Williams
2006 Amélie Mauresmo
2005 Venus Williams
2004 Maria Sharapova
2003 Serena Williams
2002 Serena Williams
2001 Venus Williams
2000 Venus Williams

Tamam başarıdır, tebrikler höt pöt ama artık Formula 1'deki M. Schumacher olayına döndü ve kabak tadı verdi. Ben bir tenissever (bitişik yazınca uçaksavar gibi oldu farkındayım) olarak her yıl "acaba bu sene hangi Williams kazanacak" diye düşünmek zorunda değilim ki kardeşim. (not: ortaokul itibariyle Wimbledon dahil çoğu turnuvayı olabildiğince takip etmeye çalışan soldansay'ın en sevdiği raket erkeklerde "Wonderkid" olarak tabir edilen isimler arasında olan Andre Agassi ve bayanlarda Martina Hingis olmuştur).


Mesela tek erkeklerde Roger Federer de aynı şekilde ama Rafael Nadal'la arasındaki af buyurun sidik yarışı beni mutlu edebiliyor. Sanırım benim Williams'lardan bıkmamın nedeni kardeş olmaları. Finallerin adı değişik olsun ki bari her finalde ikinizi izlemek zorunda kalmayalım. Sözünü ettiğim yıllar içinde Wimbledon, Amerika Açık, Fransa Açık ve Avustralya Açık olmak üzere neredeyse tüm finallerde sizi izlemek zorunda kaldım, bazılarını izlemedim bile. Hayır yaşınız da genç kardeşim, biri 1980'li biri 1981'li; bi toz olun be!

2 yorum:

triancula dedi ki...

deme abisi onlara.

justine henin kazanacağına ayı serena kazansın. venus hayret nasıl aldı maçı o da ayrı ben sanmazdım hiç. justine henin'in emekli oluşuna benim kadar kimse sevinmemiştir. kahrolsun teknik! yaşasın heyecan!

evet nadal'cıyım! evet federer de düşmanım! evet şarap gibi kadın sharapova ve teyze kızı dementieva güzellik bakımından favorilerim! bana ne bana ne!

soldansay dedi ki...

[]triancula: yaşasın teknik ve heyecanın birlikteliği! :)) ben de r.nadal'cıyım olum toprak kortta yedi ceddine rahmet yani :D şarabın senin olsun 100 desibel sesten fazlası var tabi yetenek.. sana ne sana ne :F :H (: