2 Temmuz 2008 Çarşamba

Banu('ya) Güven!

Hayatta en soğuk bulduğum ve sevmediğim kadın ismi varsa Banu'dur. Ama biri var ki o bu düşüncemi yıllar var ki alt üst etti. Saygı duyduğum bir insandır kendileri.. Kadınlar için Saywer neyse, erkekler için Banu Güven odur! Ama tek farkı Banu Güven ömürlüktür.. Neyse konumuza dönelim.. Şahsımı tanıyanlar bilir, en iyi haber spikeri/sunucusu/osu busu Banu Güven'dir benim için.. Hadi güzelliğini bir yana bırakalım, objektif olarak da ablamın diksiyonu, konuya hakimiyeti ve anlatımı süperdir.. Onu NTV'de gördüğümde "Ba-nu Gü-ven Ba-nu Gü-ven Ba-nu Gü-ven!!" diye tempo tutmam da bundandır, saygı.. Ve bugün Vatan gazetesinde okuduğum bir haberde bu vasıflarının yanında ondan çok daha büyük şeyler beklemek gerektiğini anladım.

atv'nin Mehmet Barlas'a yıllık 300 Bin YTL olmak üzere 3 yıllık anlaşmaya vardığı ancak aradığını -kesinlikle!- bulamadığı malumumuz. Bunun üzerine Banu Güven'e teklif götüren atv'nin aldığı cevap ona yakışıyordu:

“atv eski atv olsa, teklifi kabul ederdim ama kanal sahip değiştirdi. Kanalın yeni patronla birlikte yayın çizgisinin değişeceği yönünde yaygın bir kanaat var kamuoyunda... atv eski çizgisinde mi kalacak, yoksa yeni bir yola mı sapacak belli olmadan böyle bir teklife evet diyemem.”

Yani bu değerli insan her şeyin para olmadığı, idealist dünyasında yaşayıp bunun üstüne mutlu da olabiliyor sevdiği işi, sevdiği ve inandığı yerde yaparak. Bir ara Nisan 2001'de Ali Kırca atv'den 100 Bin dolar isteyince aradığını star'da bulmuştu ama para için bunu yapması yine tepki çekmişti tanıdığım insanlarca da..

Velhasılı azizim bu ablayı her yönüyle alkışlıyorum başka da bi'şey demiyorum! (bkz: alkış sesi)

4 yorum:

çaykaçığı dedi ki...

istisnaları görüp gözlerimiz yaşarıyor.

ilkelerinden sapmayan haber spikeri... teşekkürler...

soldansay dedi ki...

[]çaykaşığı: herbirimiz böyle olduğunda üreten, sağlam karakterli bir toplum ortaya çıkacaktır. Kimse kusura bakmasın, -hayat şartları da uygun bir bahane olabilir ama- bugünkü toplumda çoğunluk banucum gibi değil...

triancula dedi ki...

dream tv'de gözleri yaşlı akustik gitar çalarken ve özge fışkın'ın "kalbinden vursun"unu izleyip ağlarken ben zaten ona aşık olmuştum ki...

hala gözümden gitmiyor gülerken ağlayıp gözlerinin içinin sımsıcak ve ıpıslak oluşu. herşeyi ile güzel bir kadın demiştim yanlış değilmişim.

soldansay dedi ki...

[]triancula: çekil aradan tria! :D muahah

*o dünyanın bilmem kaçıncı harikası olm!