14 Mayıs 2008 Çarşamba

soldansay: 1 Halil: 0

Çok uzun zaman önce başlamıştı soldansay ve Halil arasındaki kıyasıya rekabet.. Halil, pek çok öğrenci için dersi geçilirse okul bitti denilen bir canavardı; soldansay ve arkadaşları çok defa takıldılar dersinde; son kez ringe çıktılar.. İkisi de bu son maçın son karşılaşmaları olduğunu biliyordu, Halil biraz çekingen, soldansay ise bir o kadar emin bakıyordu gözlerine.. Bir bir gelen darbelere dayanamadı Halil, biraz sendeledikten sonra o dev cüssesiyle yere yığıldı! Hakem saymaya başladı: "Bir, İki, Üç...." Maçı izleyen yüzlerce insan çılgına dönmüştü; GS'nin çıldırma gününden bile daha süperdi o gece; ringe aslan çıkarılmadı ama zafer çığlıkları konfetiye gerek bırakmadı! Herkes şaşkındı ve hakemin saydığı sayıların bitmesini bekledi ve hakem son sözü söyledi: "...Dokuz, ON! Nakavt!!". Huahahahahahha soldansay kazandı sayın seyirciler, baylar bayanlar abilerim ablalarımmm! :D Oylama da DC oyların %60'ını almış ve oylamayı önde bitirmişti ki, gerçek DD idi; süper idi; büyük bir iş idi; idi midiii midilli! :D
[dersten kalıcak diyenler de utansın mı acaba?! :D]

2 yorum:

soldansay dedi ki...

[]triancula: ahahaha saol yawrum ya :F darbe üstüne darbe :L

saçları beeendiine sevindim la uzun zaman oldu aslında geçen sene temmuz sonunda kestirdim :H ben sana dedim, tria dedim gel dedim canını sıkma dedim ben seni koparırım dedim! :D

triancula dedi ki...

bi post vardı içinde 4 kare as vardı, bakarsın ona bi ara e mi soldanım ;) kiril alfabesi olabilir ;) ama ayu çıkamaz! :p