26 Nisan 2008 Cumartesi

Triacula'ma Geçmiş Olsun

Yawrucum uzun zamandır meqanıma da meqanına da uğrayamadığımdan ameliyatın ne olduğunu bilmiyorum; ama her ne ise iyi geçtiğine sevindim. Senden başka tria'mız yok iyi bak kendine; sen hele bekle soldansay finallerini versin; 16 Mayıs sonrası bir zirve düşünüyor o, o ne hindir ooo :F Bak bu da ilk kişiye özel postum oldu (geçmiş olsun, hayırlı olsun ya da ne olursa olsun anlamında). Hep özeldin, hep özel olacaksın ulan lan lan lan tria can :F :H

3 yorum:

triancula dedi ki...

soldanımsayım, tahmin edersin ki direk yarıldım benim o şebelek resmimi tam da senin blogunun orta yerinde bi cumhuriyet olarak görüşüm beni baya bi güldürdü, seni de güldürsünler e mi :)) yevrüm hemen cevap yazıyım

not 1: tria müzik ödülleri'ne son dakkada dahil olarak beni çok mutlu ettin, sağolasın, varolasın :)

not 2: bana mayıs deme canımı ye derim ben, öss götümü yesin, ...dan sonra olsun ;)

not 3: eyvallah ciğerim benim :)) ama gene de yesinler o tria'nın olmayan farkını :))) ham yapsınlar da tria bk gibi kalsın e mi :))

not 4: amelyatı ben anlatrım sana bi ara, merak edilcek bişey yok, herley güzelleşti, iyileşicek yavaş yavaş o dünya süperi insan da(bu kez bu ben değil :p) , mutluyum, gülüyorum.

not 5: bi anda 350394 yaş yaşlanmıştım, iyi geldi bu post bana :)) artık canım sıkılınca açar açar okurum, eyvallah kardeşiim :)) hindi seni :)) der türkei seni :)))

soldansay dedi ki...

[]triancula: lan beni yardın allaa da seni yarsın e mi! :F :D cümleye gel a.q :F :L Amaç senin -varsa- stresini almaktı post amacına ulaştı puahahaa; neyse biraz ciddiyet soldan dan dan sayyyy diorum ve cevaplara geçiorum :F

not 1: ben o ödüllere daa önce de katıldım olm; ama sistem hata verdi aq beni ne kadar deli etse de inatla ikinci denememde varoldum orda muahaha

not 2: ÖSS nin a.q yoq böle bi ızdırap a.q ama üniv.e girince herşeyi unutuosun bu da geçer be tria'm balım peteeeem :H

not 3: tria farklıdır olm haberin yoq senin :F hep de öle kalıcak adam gibi konuş lan adamımın hakkında :Y

not 4: mutlu ooolll yeteeeee ee rrrr :P tam am beqlerim konuşuruz anam yowrim kordeşim :W

not 5: aç aç oku bana gel çay kahve içmeye gel; öss soru bankalarını da al gel yeter ki gel ula! :D :Ç :F :G (ifade kombosu!)

triancula dedi ki...

ŞAŞIRDIK!

Los Angeles Times

DUMUR OLDUK!

Los Angeles Lakers


:)))) kombo ağır oldu hocam, sakin bak yağmur yağyii buralarda :)) aney aney tey tey :))) ayrıca olüüüm çay-kahve deme, zaaaaaafım o benim üleynnn :)))

tekrar sağolasın ciğerim :))) ahahahha yaptım, güldüm, asasa oldum,a sashasagfdsghafdgafs5yq3t yaptım ki sen ne demek istediğimi o 1+25 harf de anladın annadın :))) soru bankalarımdan acı sızıyor hocam! :))) yapamadığım soruların f şıkkı ol istiyorum ben hocaaaa!!! :))))

(al bak bunu yingeme süüle :))) güzel bi sevgi belirtisi cümlesi oldu ama de alta söz-müzik: tria diye amaaaaaannnnn :pp, yok leyn sana beleşşşş şşşşş! ona göre haaa yanlış olmasın :)]} falan filan :)))