3 Nisan 2008 Perşembe

Hey gidi! :F

Bir Galatasaray'lı olarak, Fenerbahçe'nin dün akşamki Chelsea galibiyetini kutlarım. Chelsea'nin Şampiyonlar Ligi'ndeki 21 maçlık yenilmezliğini sona erdiren FB'liler, 8 Nisan'da İngiltere'deki rövanş için muazzam bir avantaj sağladılar. Umarım yollarında devam ederler ve Türk Futbol Tarihi'nde (Avrupa'da) Galatasaray'ın yanına bir büyük isim daha gelir; çünkü onların şu an oynadıkları seviyeyi GS, yıllar önce ve iki kez (1993-94 ve 2000-2001) oynamış ve yaşamıştır. Avrupa'nın en büyük ikinci kupası olan UEFA'yı küçümseyen fanatik FB'lilere yanıtım da "Umarım yıllarca bizim taşıdığımız bayrağı daha yükseklere çıkarırsınız" olacaktır. Havalimanına Chelsea'li futbolcuları karşılayan GS'lileri ve onları ağırlayan BJK'lileri tasvip etmiyorum efendim; FB'liler de uğurladı yani napıcaz şimdi? İşte fanatikliği bir yana bırakıp bu tür karşılaşmalara Milli Maç olarak bakmak yerinde ve olgun bir davranış olacaktır; evet farkındayım basın açıklaması gibi oldu ama yeni sınavdan çıktım yorgun ve uykusuzum yauu; vel'hasılı umarım bu iyi dilekler karşılıklı olur ve FB'li gençlerimiz de bu anlayış ve olgunluğu GS için gösterebilirler diyeyim ben saa! :F :L

3 yorum:

skullcan dedi ki...

daha sevindirirler inşallah bu milleti!

triancula dedi ki...

salı günü gelsin bi an önce.
yaşasın fenerbahçe!


aslanım senin gibi ;) biliosun hocam.

soldansay dedi ki...

[]skullcan: inşallah be skull'um :F

[]triancula: bilmez miyim ;)