1 Nisan 2008 Salı

Halil geliyorum olum! - Part 2

Muhahhaahah ve soldansay bir atak daha yapıp, Halil karşısında 2 adım öne geçiyor sayın seyirciler! :F Vizeden (sınıfın en yüksek notlarından biri olan) 50 alarak quizlerde topladığı puanlarla totalde puanını (geçme puanını) 24,65'e çıkaran soldansay, eğer finalde (%50 etkili olduğu için) 30,7 alırsa (ki bu baya bi muhtemel inşallah) Halil'i nakavt edecek!! (Evet seyirci müthiş, ringe çıkıp Halil'i dövmek için güvenlik güçlerine zor anlar yaşatanlar var aman Allah'ım!!! :F)

4 yorum:

skullcan dedi ki...

o dağil de bu şarkıyı dinlemeyeli çok olmuştu... vay be nerelere gittim şimdi!

triancula dedi ki...

olüm açım bak ham yaparım bu senin çalışma isteğini, söyle, ara da bana da uğrasın o azim, hırs, tutku, istek, şevk, aşk zart zurt :)

triancula dedi ki...

ayrıca, bu yarışa yürek dayanmaz sayın seyirciler :D waoooow :p

soldansay dedi ki...

[]skullcan: sorma süperdir nostaljidir bu cover'ı da müthiştir oraya buraya gidilesidir gittiğin yer huzur veriyorsa soldansay'ı da sevindirir :F

[]triancula: ahahaha walla bana da 4 yıl sonra geldi sana nasıl gönderebilrim bilmiorum :F :L

sen ne diyosun! :F :L