15 Mart 2008 Cumartesi

Ölecek Mi?

Geçen bölüm (30. Bölüm) finali ebemizi bilmem n'aaptı afedersiniz... İzleyenler bilir.. KV'de son bölüm finalinde Memati'nin infaz edilmesine ramak kalmıştı. Şimdi KV izleyenlerinin aklındaki tek soru: Memati ölecek mi? şeklinde.. Bunu yorumlamak istedim bugün :W
Polat'ın, Memati'yle vedalaşması ve ardından ağlaması, kafasına dayanan silahın patlayacağının vesikası bence. Ayrıca beş yıllık bir KV izleyicisi olarak yorumum şudur ki; Memati ölecek. Çünkü Polat, İhtiyarlar'dan (yerli İllimunati) gelen teklifi kabul etti ve ülke geleceğinde aktif rol alacak. Burda devlet kökenli Abdülhey'in daha sivrileceğini düşünmek isabet olur. Memati'nin miyadı işte burda bitiyor. İkinci bir neden ise; çok uzun zamandır dizi için "Hiç büyük karakter ölmüyor heyecanı kalmadı" yorumları yapılıyordu; sanırım bu olaydan sonra kına satışlarında patlama olur. Ama yine de içimden "Keşke ölmese" demiyor da değilim; ama % 90 ölecek. Sitedeki oylamada ölmeyecek diyenlerin oranı (an itibariyle) % 81, ölecek diyenlerin oranı ise sadece % 19. Tabi bu da aslında insanların isteğini belirttiği için senaristler bunu göz önüne alabilir. Ama bence ölecek ve 2001'den bu yana Kurtlar Vadisi'nde baş rol alan Gürkan Uygun (Memati Baş) diziye veda edecek. Umarım yanılırım.

8 yorum:

triancula dedi ki...

yavrum benim, eğer ölürse bana mesaj at öldü de çünkü ben şu an itibaryile tek taraflı olarka senle iddiaya giriyorum hatta girdim bile :) ben ölmicek biyerleri yemez diyorum çünkü, sen de ölicek diyosun.

kardeşim türk dizisi. hiç öyle esas karakteri öldürürler mi reytingi bol dizide. diyelim öldürdüler o zaman sonuında reytingleirnin düşüceğini ve eski tadı vermiceni biliyolar ve bu riski alıyolar demektir ki biz halk arasında "mal, enayi" gibi isimlerle de onları adlandırabiliriz. ölmezz. ölmicekk... cek. cek. jack şepırd. şebnem ferah. deniz altında 10bin fersah.

aaaaaaaaaa kzııyorum ama tria (((:

soldansay dedi ki...

[]triancula: ahahaha iddiaya girdik o zaman :D kazanırsam alırım o süper baba dvd lerini (ya da vcd lerini farketmez :H)

KV bugüne kadar 33'ü ana karakter olmak üzere totalde 2400 kişi öldürmüş; onlarca karakteri diziden çıkarmış (ki Süleyman Çakır'ı bile çıkarabildilerse zaten) KV'ye hiçbişi olmaz anam.. :F Ben ciddi yorumumu söledim ama bu iddia işi hoşuma gitti alırım anahtarını dfgkjdfkhjkgdhj :L :F

triancula dedi ki...

"sana kırmızı çok yakışıyor" temalı bi mesaj bekliyorum soldanımsayım :)) merakla ((:

Webcam dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Webcam, I hope you enjoy. The address is http://webcam-brasil.blogspot.com. A hug.

skullcan dedi ki...

kimler öldü bir memati ölmüş çok mu.

skullcan dedi ki...

ben olsam çekerim tetiği bir hafta millete çektirdiği için :P

cnslgy dedi ki...

ya ben bu kurtlar vadisinin tek bir bölümünü bile izlemiş değilim,şimdi ne diyim ben:(((

soldansay dedi ki...

[]skullcan: aslında ben bunu KV senaristleri için düşünmüştüm :D

[]cnslgy: ahaha sizin canınız saolsun efendim; hayatındaki o kayıp sana yeter zaten :D şaka şaka (: