21 Mart 2008 Cuma

Halil geliyorum olum!

Allah'ım inanamıyorum! "İdare Hukuku ve İdari Yargı" dersinden quizden 85 ve 33 aldım! :D Buna sevinilir mi? Anası bile ağlatılır :F Çünkü bu sözünü ettiğim ders, "Bu dersi geçince okul bitiyo olum" tarzı atasözüne neden olmuş bi ders. Her bir quiz %5 etkiliydi yani kabaca söylemek gerekirse şu an 12 puan cebimde; hem de %37.5 etkili Vize + %50 etkili Final var önümüzde, Allah'ım geçecek miyim neyim! :F :W ........ :T :Y :Z diyorum başka da bişi demiorum! :D Onun hakkında çok şey var yazacak ama; burayı kazayla görmesi elimdeki bu şansı da kaçırmam demek olabilir. Tek birşey söylemezsem içimde patlar ama: bu Halil denen hoca görünümlü şahıs; KATÜ'den ve (rüşvet alırken yakalandığı için) Kaymakamlık'tan kovulmuş bir insansı birşey.. (ulan daha ne yazacaksın soldansay!) :F Neyse ohh diyorum, poff demiorum çarşamba günü vizede görüşürüz diyorum: soldansay vs. Halil :F

7 yorum:

çaykaşığı dedi ki...

tebrik ederim soldansaycım. ancak söylemek istediğim bişey var; yandaki ankete bir şık eklemeyi unutmuşsun. O yüzden oylayamadım :)İki cümle arasında ancak bağlacıyla bağlanabilecek ne anlam buldum da yazdım bilmiyorum; hoş gör, boşver aldırma. Fena halde keyfim yerinde şu sıralar, alala didertecek cinsten :D

soldansay dedi ki...

[]çaykaşığı: tebrik için teşekkür ederim yauu :))

Walla orda Evet ve Hayır olmak üzere yeterli şık var be çaycım kaşıkcım :D ama istediğin "Bana ne" tarzı bişeyse bizim meqanda ona yer yoq yaw :D :F :L :W

çaykaşığı dedi ki...

hayır istediğim şık, "ne bileyim"di. okuyucu profilini tam bilmek için. neyse, istatistik en büyük yalanmış zaten :)

blacklebron dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
blacklebron dedi ki...

Şimdi ben şu sağdaki ankete çok sokratesce yaklaşırdım da boşkoyuyorum (:
Onu kendi gününde ve kendi saatinde izleyip görücez ! (:
Yazına yorum yapmamı bekliyosan çok beklersin çünküm sınav arefesindeyim kafamı bozma benim! (:

triancula dedi ki...

hadi hayırlısı yavrumi,
lostumu izledim seni bekliyorum :)))

soldansay dedi ki...

[]blacklebron: sınav arefesinde olan yalnız sen deilsin yawrimu :F dediin gibi izleyip görücez ama benim düşüncem belli zaten; çaw memati diorum başka da bişi demiorum :W :L :F

[]triancula: ona da sıra gelecek; annadın sen onu! (: