7 Mart 2008 Cuma

Ev bulmak; ya da vazgeçip parkta uyumak

Kaç gün oldu yeni ev peşindeyiz ev arkadaşımla beraber.. Ama anladık ki bu zamanda bi evi 2 kişi tutmaya kalkmakla yüzyıllar önce Osmanlı Ordusu'nda "Deliler" adlı gruba mensup olmak yakın şeyler. Üçüncü kişi, adam gibin biri olsun tutalım hemen güzel bi ev dedik; onu da bulmak sorun tabi şu an için. Çünkü Nisan ayındayız herkes düzenini kurmuş ya da kuramayıp bi yerlere kapak atmış azizim. Hemen İstanbul'a kafa tutan ev fiyatlarını vereyim; Doğalgazlı evler: 600-800 YTL, Kaloriferli evler: 500-550 YTL, Sobalı evler: (tabi burda soba moba yok; yakıt size ait isterseniz ateş yakın evin içinde demek :F) 250-400 YTL. Evet biz böyle bir ortamda sanırım 300-350 arası bir eve geçmek niyetindeyiz; ya da onu da yapmazsak artık Sakarya'da tutacağını düşündüğüm bir olaya girişebiliriz: camiye gidip "Burası Allah'ın evi; uyumaya geldik" deyip beleşe bu işi kapatıcaz :D Ama o kadar da vahim durumda da değiliz yaa abarttım (mı acaba?) :F Allah kimi ne yaparsa yapsın ama 'kötü evsahibi'nin eline düşürmesin diyorum başka da bişey demiyorum. Yalnız burda (ya da başka bir ilde) öğrenci olan herkesin kafasında bi ampül var: "okulu bitirip param olsa ya ev alır kiraya veririm ya da kız yurdunu dayarım millete, ohh" anlayışı. :W Aman kafalardaki ampül, fikirsizlerinki olmasın diyor ve bu postu burada bitiriyoruz. :Ü

7 yorum:

cnslgy dedi ki...

İnşallah istediğin gibi bir ev ve ev sahibi bulursun:))

triancula dedi ki...

yevrum benim yaaa, gitmiş tek post olayına girmiş abisine özenmiş, özenti kardaşım benim :)))) şaka yavrum çok iyi olmuş, sıkıldım uzun hallerinden bu bılokların. konuaya gelirsek, yavrum ben bohçamı çeyizimi alıp :))) geliyorum :)) öss ders mert ters diyerekten harbi alıyım geliyim orda bi iş buliyim kendime oh ne güzel doğalgazlısına taşınırız valla sıcak sıcak kah güler kah yarılır sonra gene kah güleriz :))) ama harbi ev sahibi bize dayanır mı sanmıyorum.

"la olum herşey iyi de çok gülünüyouz lan çıkın burdan defolun hergele herifler" :)))) "sizin yüzünüzden evde 1 milyın dalır beybi'lik hasar oluştu siee laaan" :))))

allah ayırmasın sevenleri, kimse karışmasın daa küçüğüm diyerek abuk bir sonla ben de bu comment'i burda bitiyorum ciğerim :))

oy yavrum yaa :)))) hoocaaaaaaa diye boşuna demiyorum :pp cami olayı falan cuk derim ben oturur valla :))))

triancula dedi ki...

tria'nın uzun yarılışlı commentlerini seviyorum . blogspot.com

soldansay'ın iki nokta üstüste sonra gerisi allah kerim hatta ABCDEFGHWK'sını çok seviyorum . blogspot.com

cansu bacının mor ayakkabılarıyla yürüyememesini de seviyorum anasını babasını saıtıyım . blogspot.com

:)))

cnslgy dedi ki...

allah iyiliğini versin triancula:D

soldansay dedi ki...

[]cnslgy: walla evi bulduk da ev sahibi biraz tuhaf; adam ilk gün görüşmeye gece gece beyaz bi mercedes'le gelince "aha mafyayı da başımıza musallat ettik" dedik ama sadece sert bi amcaymış annadık :)) 3.yü bulduk mu dalıyoruz içeri :F

[]triancula: olum biz senle aynı evde kalsak binadakiler kaçmaz; bizim evin müdavimi olurlar bence :W evet çok iyimserim :F

skullcan dedi ki...

yaşasın öğrenci evleri! :D

soldansay dedi ki...

[]skullcan: yaşasın bira, ps2, net ve süperötesi arkadaş muhabbetlerinin olduğu öğrenci evleri! :D