24 Mart 2008 Pazartesi

Allah Allah..

http://www.kurtlarvadisi.com/kvp_31_frg_2.html

Evet nihayet KV fragmanı yayınlandı.. Polat, açık açık "Memati'yi verdim" diyor; Memati'nin hatun da "Ölmüş.." diyor.. Bunlara bakarsak benim dediğim çıktı ve Memati, yeni yapılanmanın içinde olamayacağı için öldü. Yalnız iki nokta var: 1) Memati'nin tutulduğu yere baskın yapılıyor ama orada ceset yok, 2) İskender Büyük, adamına "Sen de benim gibi Memati'ye acıdın mı?" diye soruyor.. Bundan iki şey çıkarılabilir: a) İskender Büyük'ün adamı "Yok efendim .mına bile qodum" şeklinde bir cevapla ölümü tesciller, Polat ve ekibi cesedi bi yerde bulmuşlardır ama fragmanda görülmüyordur; ya da b) İskender Büyük'ün ettiği o cümleden Memati'ye acıdığını görüyoruz; yani hemen oracıkta öldürmemiş olabilir; adamı da Memati'yi elinden kaçırmış olabilir. (bu çok iyimser oldu) :F "Ölürse ölsün be pöff" çığlıkları atanları duyuyorum ve tahtaya yazıyorum; perşembe ellerine cetvelle vurucam :W :F :L

Vel'hasılı azizim bence ölecek ama "b" şıkkı olsa bi güzel olur ki sormayın; yine de ö le cek! muhahhahaha :F (al baq bu da ilk renqli gülümseme)

Hiç yorum yok: