5 Şubat 2008 Salı

soldansay hangi konuda daha iyi yazıyor?

Tam 1 ay süren anket dün gece sonuçlandı. Ve beni şaşırtan bir tablo çıktı ortaya açıkçası. Açık konuşayım ben, siyaset-politika'nın açık ara 1. olacağını düşünüyordum; beklenti değildi elbette nötrdüm ama düşüncem bu yöndeydi. Ama nerdeyse eğlence-sinema ipi göğüsleyen taraf olacakmış:) Ben bunu şöyle algılıyorum -yanlışım varsa düzeltin azizim- siyaset politika 1. oldu ama eğlence-sinema-vs. ağırlıklı bir blog olmamasına karşın bunun yüksek oran alması ve birinciliğe oynaması bu konunun birinci değil ama "daha üzerine eğilinmesi gereken/istenen" olduğunu düşündürdü bana. Çünkü çoğu konuda (eğitim, politika, vs.) ucu siyasete dayanan çıkarımlar vardı burada. Eğlence-sinema'ya gelince.. Sinemaya ilişkin pek bişey yazdığımı sanmıyorum ama yayınlanan video-kliplerin bunu düşündürmesi olası. Toplam 46 oy vardı ankette ve yarısına yakınını elinde tutan siyaset-politika birinci oldu. Son olarak müzik'in küçük bir yüzdeyle 3. olması, beni bu konuda daha çok şey yazmaya teşvik edecektir. Sanırım artık müzik hakkında konuşmanın zamanı geldi.

4 yorum:

triancula dedi ki...

kendi adıma rahatlıkla söyleyebilirim ki, siyaset hakkında yazdıklarını beğenmeme gibi bi lüksüm yok açıkçası bu bağlamda oyumu eğlenceden yana kullanışım aslında biraz da kişisel bi tercih oldu, bi de onun üstünde dur bebek oyuydu o. oy oyy :p yoksa sen diğerinde kötü bunda iyisin durumu değil. hiçç alakasssııı yoook (traş işareti eşliğinde, o kadar avam, o kadar arabexx :p)

ulan ben zaten niye açıklıyorum ki zaten biliyon hoca :)

soldansay dedi ki...

[]triancula: demeq qi varsayımım/algılayışım doğruymuş: bi de onun üstünde dur oy'u :P haklısın dur bakalım soldansay'ın gelecek bölümlerinde ne olacak :F bu arada ankette eğlence-sinema-vs.'nin bu yükselişinin arkasında "büyük ölçüde" senin olduğunu biliodum ewet:)) senin ankette de oyum belli olum gözümü diktiime paso oy veririm söliim :F :F

triancula dedi ki...

brothers taktiği ;) :p

"yeap"

soldansay dedi ki...

[]triancula: :D yeap!