4 Ocak 2008 Cuma

finaller bitti; gelsin 1 ay tatil :))

Öncelikle yazıma şu yılbaşı felaketiyle başlamak istiyorum. Hayır hayır, çok iyiydi yılbaşı; arkadaşlarımla süper bi gece geçirdik; ayrıca menü de harika ötesi bi'şeydi üstadım! :D Felaket ise; benim tüm blog alemine yılbaşı hediyesi olarak vereceğim klip'ti.. Amaaaa öyle bildiğiniz kliplerden değil; harbi gülmekten yaran bir yawrucaqtı kahramanımız; ama sanırım o klibin yayınlanmasında sorun yaşanıyor; geri sayıma 2 dk. kala bile onla uğraştım ama başaramadım sayın blog alemi:/ neyse canımız sağolsun diyor ve size o klibi takdim ediyorum.. [sonuna kadar izlenmesi tercih edilir, en son saniyede yüz ifadesine de ayrıca dikkat! unutamayacaksınız!] :D fıkır fıkır çifte teeeeeelllliiii! [ne dediğimi klibi izleyince anlıcaksınız!] :D

Finaller bitti; ve bu sefer delip değil gelip geçti :)) iyi sayılabilecek notlarla kazasız belasız kurtuldum ama en önemlisi 4.ye aldığım bela bir ders vardı: Siyasal Düşünceler Tarihi. Ondan geçtim nihayet! :P Buralardan birazcıq(!) ayrı kaldığımı biliyorum; ve bunun icabına bakıcam (bu gönderme sana triancula! :P) Hepinize sınavlarınızda başarılar; ünv.de olsa, öss de olsa hepsi kol gibi olabiliyor, iyi dileğe ihtiyaç hep vardır! :D

4 yorum:

_triancula_ dedi ki...

sayın aboneyin abone, biletleri cebimdemiz, gönderdiğiniz gönderme sahibine ulaşmıştır. :)) bayaa böyle 3 km. öteden kokusunu aldım da geldim bloguna görüyosun :)) "soldan soldan" geldiler falla hocam :))

ya şimdi sen anket işine de girmişin yakışır hocam da, ben derim ki hem eğlence, hem gündelik hayat azıcık da siyaset olsun sende. ama böyle benim tabirimle "ordan burdan" yazılar sana çok yakışıyo :)) lafa bak :))

yutub'a da bakıım du bi.

ohaa :))))))))))))) süpermiş hocam yaa yarıldım masa başındaa, lyrics falan istiyorum, şıkkıırı mıkkkırı hav---ıııı-yyyaa gibi yanık ve acısı bol muhteşemm bi sess yaa helal valla yeni yıl hediyen olmuş kadar oldu bu bana senden :)))

canııım isterrr biririiissni, dıttırı dıttırı şimdi eller hawwaayyaa :)))

soldansay dedi ki...

_triancula_: ahahahahaha puahahahhaa "soldan soldan" geliyolar olayına yarıldım la :D dediin doru o konudan bu konuya da atlanabilir; ben sadece en iyisini bulmaya çalışıorum :D

olum sana "Bayram" diyorum yaa; böle bi çocuuun olduunu düşünsene :D canııım isterrr biririiissni, dıttırı dıttırı şimdi eller hawwaayyaa :D :D nıhahaha

Ömürcek dedi ki...

hoşgeldin :)

soldansay dedi ki...

hoşbuldum yazar dostum :)