3 Ekim 2007 Çarşamba

Ustalara Saygı - No.2

Ve yine çarşamba ve Ustalara Saygı kuşağında 2 numara, 20 yılı aşkın bir müzik birikimi ve geçmişi olan "kutsal" bir grup daha; Bulutsuzluk Özlemi bizlerle.. (: Şimdi birçoğunuz Sözlerimi Geri Alamam’ı biraz 'bilindik' bulabilirsiniz; ama biz değil miydik Rock dinlemeye bu parçalarla başlayan, Bulutsuzluk Özlemi, Mavi Sakal dinleyerek dalan bu rüyaya.. (: Evet evet öyle; işte bu biraz vefa duygusu, biraz da eskimeyen o şaheseri yad etme isteğiyle burada buluştuk iki eski dost gibi.. Görebileceğiniz gibi konuğumuz olan klip Bulutsuzluk Özlemi’nin 20. Yıl Konserinden alınmıştır; sanırım onlarcasının içinden bu klibi seçmemin nedeni biraz da bu yıllanmış kutsal insanların anıldığı o özel güne götürmek istemem sizleri.. Hayalimdeki bekarlığa veda partisi de böyle olacak bi’ 8-9 yıl sonra; tüm sevdiğim dostlarım, eşim olacak insan, bir sahne, sınırlı (sapıtmamak adına :P) alkol ve dostlarımla yaratacağımız eşsiz canlı müzik, hep bir ağızdan söylenen hayatı gaza getiren şarkılar ve gelecekteki hayatımızın ilk günü.. :) Bu konuya da nerden girdiysem :P Sanırım yazarken kaptırıyorum kendimi böyle, heheh.. (: Şebnem Ferah ablamıza da sonsuz teşekkürler eşliğinden dolayı, bu da Nejat Usta ve arkadaşlarının yanında ekstra bi’ güzellik oldu sanırım.. (: Hayata, “her şeye rağmen yaşamaya değer ulan seni hayat! :P” dedirten bu güzel parçayla sizleri baş başa bırakıp hepinize iyi bir gün, hafta, ay, yıl diliyorum! (:

12 yorum:

Ömürcek dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ömürcek dedi ki...

Bu da harika bir şarkı seçimi olmuş :) Şebnem de ayrıca bir sürpriz oldu benim için :) İki ekol sahnede yanyana... Sözlerimi geri alamaaammm.. Yazdığımı yeniden yazamaamm.. Çaldığımı baştan çalamaaamm..

soldansay dedi ki...

[]ömürcek: ahahaha nerdesin sen yaw? :P Walla süperdir, tektir hem şarkı, hem Bulutsuzluk Özlemi, hem de Şebnem ablam :P

eroy dedi ki...

süper seçim :)
ben bunu daha önce haftanın klibi de yapmıştım. ki bu şarkı ve hissettirdikleri çok farklı..

soldansay dedi ki...

[]eroy: way kardeşim sen buralara uğrar mıydın yaaw :P heheh.. saolasın canım benim; yazıda da dediim gibi anam, bu şarkı biraz vefa duygusu o günlere, biraz da özlem duyulan o hislere.. zaten bu ilk de değil senle pişti oluşumuz (klip baaabında :P)

_triancula_ dedi ki...

şebnem deme bana, tahmin edebildiğin üzre takılmış durumdayım kendisine, hayatımın en vurgun anlarından birine sebep olmakla çok meşgulö kendisi. bulutsuzluk özlemi'ni ben mutlaka koyucanı biliyodum da hani 2 mi 3 mü orayı kestiremiyodum (: Moğollar da sanırım 3.sıradaki :)

_triancula_ dedi ki...

ayrıca, eroy bana da uğramış (: vay vay vay (: güzel hareketler bunlar eroy, duy bunu! (((:

soldansay dedi ki...

[]_triancula_: abicim o ablaya hasta olmayan erkek modeli var mı allaa aşkına :P hehe bulutsuzluk özlemi olmadan olur mu yaw; ama moğollar'a azcıq var; No.3 belli ama sır, sölenmez şşttt :P

_triancula_ dedi ki...

soldansayı'm falla da var billa da var, midesiz onlar, akılsız onlar, şebom tektir, bitanedir. geçen gün müzik dergilerinin kapağına bi baktım; bluejean + yüxexes + rolling stone, 3nde de kapaktı bebeğim şebo'm (:

blacklebron dedi ki...

evet evet hayır hayır uçtu uçtu ((:
dur ben birazdan geliyom trianculaya GÜZEL Bİ HAREKET yapıcam ((((:

_triancula_ dedi ki...

oho oho (: colin bırak bu işleri, hareketin alaası bizde :))) şeboma laf yok :)

soldansay dedi ki...

[]_triancula_&blacklebron: (bir öğretmen edasıyla) şşttt çocuklar çocuklar susun bakiim!! :P ne ayıp kareket falan a aaaa! hadi baqalım bırakıyoruz bu post'u, ve yenilerine yelken açıyoruz hadi :P