28 Eylül 2007 Cuma

Sobe 187

Sobelendiğimde "aman tanrım n'oluo lan, ne sobesi ben bişey yapmadım!" diye bi panik yaptıysam da bunun -amacını idrak edemememe rağmen- ne olduğunu anladım. Elinizdeki kitabın 187. sayfasını açıp sayfanın en başındaki ilk cümleyi buraya aktarıp paylaşıyorsunuz. Ama önce 187 sayfaya sahip bir kitap bulmanız gerekiyor; zira kitapların çoğu bu sayfa sayısına ulaşmadan bitirilip raflarda alıcı bulmak için beklemekte. Keza benim kitaplarım genelde tarih ve uluslararası ilişkilerle ilgili olduğu için sobeye uygun kitap bulmak için de baya bi çaba gösterdim onu da buradan belirtelim.. :P triancula bey sobelemiş bizi, görevimizi ifa edelim efendim:

"Düşündeki ses şimdi avcunda kıpır kıpırdı.."

Gizli Özne - Sadık YALSIZUÇANLAR

Triancula umutsuzdu gerçi, sobelediğinde belirtmiş; umarım bundan sonra soldansay'a güvenmek gerektiğini anlamışsınızdır efendim.. :P Herkese güzel bir gün diliyorum. (:

10 yorum:

_triancula_ dedi ki...

üstünden 2-3 gün geçince cık dedim, unuttu bizimki dedim ama ödevinden geçtin, yüz üzerinden yıldızsız yüz elli (: sen sormadan söleyelim; yıldız herkeste var, bi fark yaratıyım dedim (: bayıldım cümleye. uluslararsı ilişkiler deme bana içim acıyor (: bi sene sonra enidne sonunda bi şekilde benzer kitaplar okumaya başlicaz orası kesin de (: de işte (:

soldansay dedi ki...

[]_triancula_: aman efendim biz teşekkür ederiz; demek bu işten de 100 aldım ha?! Staj sonrası bu konuda şansım arttı sanırım :P inş bizim bölümü okursun ya, harikadır o kadar diorum :P bak sobe'mi başarıyla geçmiş olmanın ferahlıı sardı 4-1 yanımı :P heheh

_triancula_ dedi ki...

kim söletti sana bu skoru bilmiyorum ama hadi bakalım diyorum (: işallah "bizim"kiler kazanır (: siz bu akşam kimsiniz ? :p

soldansay dedi ki...

[]_triancula_: yok yaw ben ferahlık dört bir yanımı sardı demiştim :P ama bu akşamı sorduuna göre GS-BJK maçını soruosun galiba? Walla GS, ölümüne Cim Bom hocam! :P şu anda skor 2-1 (GS önde), dk. 87 ahahaha :P)

_triancula_ dedi ki...

nonda'm benim ya (: aslanım benim, bu arada sabah'ta bugün süper bi karikatür vardı gördün mü netten falan, hakan işte hakanbalta,uğur,barış,orkun'yun falan elinden tutuyodu baya gülmüştüm taa ki kalli hakanla lincoln'ü kadro dışı edene kadar. neyse hadi bakalım 4-1 olmadı ama 2-1 iyi iyi (:

_triancula_ dedi ki...

hani bunların ilk derbileri diye (:

_triancula_ dedi ki...

this is the end (: o yeah, rerere rarara (:

soldansay dedi ki...

[]_triancula_: ahahahaa rerere rarara :P

blacklebron dedi ki...

Allah'tan 1-2 senedir kitap mitap okuyamıyorum yorgunluktan ..
Üzülüyodum hiç kitap okuyamıyorum ne zamandır diye ..
Demek herşeyin iyi bi tarafı varmış ahah (:

soldansay dedi ki...

[]blacklebron: ya o olay bende de vardı ama geçen sene biraz aşar gibi oldum; tuhaf bir şekilde ansiklopedi okuma alışkanlığı kazanmıştım ama vize ve finallerden ara vermek zorunda kalmıştım; yine dönme eğilimindeyim (: ahahaha