24 Eylül 2007 Pazartesi

Nerede Kalmıştık?

Evet nihayet staj bitti ve blog'a geri dönmüş bulunmaktayım. Kesintisiz soldansay'maya başlayabiliriz! :)
Staj ve sonrası
İlk gün ayaklarım geri geri gidiyordu şirkete giderken, ciddi hayatla ilk kez karşı karşıya gelmek gibi bir şeydi bu benim için. İlk günden itibaren harika ötesi bir ortamda çalışma imkanı buldum, belki de ileride yaşayacağım ofis ortamını tattım diyebilirim. O ilk günü çok iyi hatırlıyorum: 6 Ağustos 07 - Pazartesi, saat 08:55.. Şirket binasına girdim, 2. kata çıkıp 45 gün çalışacağım şirketin kapısına yavaş yavaş ilerliyordum. Sanki o an için hayat bir film karesiydi ve arka fonda o anı anlatan bir müzik olmalıydı; ama yoktu! Garip bir duygu vardı; hafif bir karın ağrısı (korku kaynaklı sanırım :P), heves ve merak dolu bir tedirginlik.. Tanışma faslından sonra bana bir masa gösterdiler; diğer ofis çalışanlarınınkinden bir tane.. Ama ilk gün beni en çok güldüren, ofisteki masa dağılımının Avrupa Yakası'ndakinin neredeyse aynı olması, hatta idari müdürün odasının -abartmıyorum- aynısı olmasıydı, hem de aralarına parmak sokulup dışarı görebildiğiniz güneşliklerle donatılmış ve köşede duruyordu, aynı Burhan Altıntop karakterinde olduğu gibi! :P Neyse bu bölümü fazla uzatmadan toparlayalım. Verimli olduğuna inandığım ve oradaki insanların da benimle aynı fikirde olduğunu düşündüğüm (100 Başarı Puanı üzerinden 100 tam puan almam bunu gösteriyor sanırım :P -bu arada ilk tam puanı alan benmişim, bunu söylediklerinde kendimi bi b.k sanmıştım :F) bir stajın ardından özlediğim okuluma ve blog'uma dönmenin sevinci içindeyim daa ne diim.. :)
Blog'a ve okula dönüş
1 yıl kayıpla da olsa bir üst sınıfa geçmenin huzurunu hissetmek harika bir duygu.. Kayıp 1 yıl ama ondan da önemli bir kayıp vardı bu yaz benim için; bahsettiğim kayıp bir acı ve mutluluğun birlikteliği ve fikirlerimde ve duygularımdaki bazı -benim açımdan- olumlu değişikliklerdi.. Fark ettim ki bu yaz, kişiliğimde bir kırılma noktasıymış.. Bazı gerçekliklerin farkına varmama, hayatıma doğru (daha doğrusu mantıklı) bakamamama neden olan o tozpembe gözlüğü çıkarmama neden olmuş; başka kışların önüne geçebilmek adına bir vesileymiş. Ama yine de; ne yaşadığıma üzülüyorum geriye bakıp; ne de güzellikleri unutuyorum salt geleceği düşünüp.. İnsanın duygularını kontrol edebilmesi harika bir duyguymuş.. :)
25 Eylül
Bu gece (00:00), hayatımın 23. Sezon Finali! :) 24'e uzanıyorum ve fark ediyorum ki kocaman adam(!) olmuşum, ahahaha :P Oysa daha dün gibiydi ilkokula kayıt oluşum, -dönemin Okul Aile Birliği Başkanı- annemin yanında kayıtta rastladığım ve beğendiğim kızı, cebren ve hile ile(!) benim sınıfıma kaydettirmem! (sanki bi b.k yiyebildim, ahaha 7 yaşındaydık abi :P)... "Yıllar insanın başını döndürüyor, yaş şu kadar yolun yarısı" muhabbeti yapmak istemiyorum ama gerçekten insan bi' tuhaf oluyor üstadım.. ;) Aslında planım, evde 1 şişe şarap, bol miktarda cips-çerez ve film seyretmek olacaktı ama doğum günümü ramazan vurduğu için şarap olayı yalan oldu; onun yerini kola alır sanırım :S ama yine de üzülmeye gerek yok, her halükarda show must go on! :P
Mekanıma döndüğüm için çok mutluyum, manifesto'da da belirttiğim gibi soldansay, hissettiği ve inandığı gibi yazmaya ve varolmaya devam edecektir, herkese yeniden merhaba! :P

10 yorum:

_triancula_ dedi ki...

u.ilişkiler demek, süppermiş ya, ben de gelcem oraya (:

ayrıca b.altintop'un şahika'sı var artık ya ben ilk bölüm bittim binnur kaya'ya (:

show hakikaten must go on'muş bunu yeni yeni daha da iyi anladım ayrıyetten, sen bi de deince cuk oldu (:

tekrar hoşgeldin, "eklendin" ;)

Ömürcek dedi ki...

Hoşgeldiiiiiiiiiinnnn... abi ilk gelen ben olcaktım ama işte blog okumak yasak:) triancula benden önce davranmış o yüzden...

affına sığınırım..

cips, kola, film... muhteşem üçlü :D

doğum günün kutlu olsuuuuuuuuunnnnnnnn!!!

soldansay dedi ki...

[]_triancula_: walla benim bölüm süperdir hocam, en başta dersler de hocalar da eğlencelidir. Arada bi kasıntı olanları da çıkıo ama o kadarı da her yerde var yahu :P

ya ben o bölümü kaçırdım ama bu akşam (22:20de) tekrarı varmış onu izlicem bakalım nasılmış yeni kadro :P show must go on! daima hiç durmadan! sen de eklendin ve hoşgeldin meqanıma.. :)

[]ömürcek: ya ben sana daha önce davetiye göndericektim ama sitende bi sorun vardı, yorum bırakılamıodu.. ama olsun yine de sağol yaw, af ne demekmiş.. (:

o üçlünün yerine 'eski samimi bir çift göz' daha iyi olurdu.. ama artık ben de istemiorum sanırım.. bak sana yazdıım yorumu da kullandım istemeden, walla parmaklarım yazıo ben masumum :P tekrar çok teşekkür ederim ömürcek.. :)

blacklebron dedi ki...

iyi ki doğmuşsun bılogır insanı (:
soldansaya devam ..
Edilebildiğince takip edileceksin!
iyi seyirler ..

_triancula_ dedi ki...

öküzlüğe bak (: sen git o kadar paragraf yaz, adamın bi doğumgününü kutlama (:

efenim, özürlerimizi diler, doğumgünlerinizi kutlarız, saygılar & sevgiler ((:

soldansay dedi ki...

[]blacklebron: hehe saol :) durmadan soldansay, ölümüne soldansay! :F sen de takip edileceksin hocam, "eklendin" haberin ola ;)

[]_triancula_: abi ne demek canın saolsun yaw ahaha (: eyw saygı&sevgi bizden efendim ((:

boreD dedi ki...

abi donmusun ortamlara:)
ama benim birak yazacak okuyacak zamanim bilem yok.allam bende soyle staj yaptiim gunlere gelebildigimi goriyim de baska bisey istemiyorum. yok lan isterim yine yalan soylemiyim ehehe.neyse hadi bai.

soldansay dedi ki...

[]bored: ahaha bu yorumunu görmem biraz geç oldu ama olsun (: yaw nerelerdesin sen, bi ara öldüünü düşündüm la :P döndüm, her sey cok guzel olacak! :))

boreD dedi ki...

cidden niye kutlamamisim doum gnünü ya bak valla utandım simdi:P baya gec de olsa iyi ki doğmusun abi.bi soldansay kolay yetişmii!

soldansay dedi ki...

[]bored: ahahahaha eyw :P