19 Ağustos 2007 Pazar

manifesto

bu akşam biraz yorgunum, o yüzden bu akşamlık kısa bi yazı yazmak istiyorum. geçenlerde de aklıma gelen bir şey: bu blog neden var? İki yıl önce yıllanmış dostum oky tarafından bu konuda ilk bilgileri almıştım, way be iki yıl olmuş, belki de daha fazla.. tabi o zamanlar bu kadar düzenli bir halde değildi; bu isimde bile değildi.. O zamanlardan beri, soldansay'ın amacı asla 'en çok ziyaret edilen, dışarıda belirtilen takdirlerin yorum (fucktore) olarak burada bulunması, vs.' olmadı. :) Hatta eskiden de, buradaki yeni yazıldığı bilinen bir yazı ertelenirken, bir başka blogger'ın yazıları kaçırılmazdı.. yani bu tür şeylere alışık olan soldansay'ın hiçbir zaman bu konuya ilişkin derdi olmamıştır.. O yüzden bu blog'un varoluş sebebinin buraya taşınmasını istedim.. İsteği; fikirlerinin, beğenilerinin, görüşlerinin, vs. blog vasıtasıyla 'kalıcı' kalması, paylaşılması olan soldansay, hiç durmadan kaldığı yerden hayata ve blog'unu yazmaya devam edecektir. İçimdeki bu düşüncenin de önemli olduğunu, bazı kesimlerce yanlış duygular içinde (kıskançlık, çekememezlik, vs.) olduğum sanılmasın diye paylaşmaya değer olduğunu düşündüm.. herkese beğendiği 'şey'le mutluluklar! :)
soldansay

2 yorum:

oky dedi ki...

gözlerimi yaşarttın erdemcim :)

söz uçar yazı kalır dmeişler bu da senin blogunun amacıyla örtüşüyor, reyting meyting bu gibi kuru şeylerle ilginin olmadığını da çok iyi biliyorum, iyi bloglamalar anam (haha anam lafını da doladın dilime :P)

soldansay dedi ki...

ahahaha, dolama mı beah :P iyi bloglamalar :F :P