28 Ağustos 2007 Salı

blog arası

Malesef blog'a ara vermek durumundayım.. Staj tatlı yorgunlukla birlikte malesef zaman kısıtlaması da getiriyor bana. Artık vakit buldukça yazabilicem; Sakarya'ya döndüğümde günü gününe yardırmaya devam! :) Doğum günüm de yaklaşıyor, o gün evimde bol cipsle beraber şarap olayına girmeyi planlıyorum, buna güzel bir film de eşlik edebilirim sanırım.. Bu konuya da birden ne diye girdim annamadım ya neyse. (: Dediğim gibi: blog'a kısa bir ara..
görüşmek üzere..

12 yorum:

şeker dedi ki...

slm...
iade-i ziyarete (sanırım böyle bi kelimeydi) geldim...
tüh tam da blogunu yeni görmüşken ara vermene üzüldüm...
neyse artık stajın bitince yeni yazılarını okurum...
ii satajlar..

soldansay dedi ki...

[]şeker: evet kelime doğru :P

iyi dileqlerin için teşekkürler, dediiin gibi staj sonrası soldansay meqanına geri dönecek.
sana da iyi bloglamalar :F

karton_piyer dedi ki...

ben de iade-i ziyarete gelmiştim ki ben de üzüldüm. neyse ki bu ara geçiçi imiş...

replikler filmlerden, akılda kalan, can vuran bölümlerden. bana ait bir şey yok.

hoşbulduk bloglar alemine ve seni de en kısa süre içerisinde tekrar görmek dileği ile

boreD dedi ki...

saol yorumun için.tubby key bi mahsuru yok linkin.koyun, kouydurun reklam olsun iyidir:p
senin de blogun takipçisi olacağımdır artık. staj olayı için de kolay gelsin hocam;)yazmaya ara verme.
haydi kendine iyi bakanzi...

soldansay dedi ki...

[]karton_piyer: saol qarton pierre (:

ya o sözler baya sağlamdı; senden de çıkmış olabilir die düşünmüştüm hehe.. blog'a geri dönücem işte az bi zaman kaldı, şu staj bitsin de "her şey çok güzel olacak".. :)


[]bored: saol hocam ya :)

dediim gibi staj bitti mi soldansay sağlam bi dönüş yapacak! yazmasam da blog'unu takip ederim ben sen de yardırmaya devam et :P

oky dedi ki...

arayı soğutma ;)

soldansay dedi ki...

[]oky: ahahahaa okan :)

soğutur muyum yaw, şu staj bi bitsin fena dönücem heheh.. ama blog yazamasam da seni ve diğer blogger'ları takip ediorum meraq etme anam! :)

eroy dedi ki...

iyi tamam hadi bi koşu git gel bari ;P

soldansay dedi ki...

[]eroy: hehe gelmez miyim kardeşim, şu an bakmadım ama sen de Rock'n Coke sonrası blog'u biraz boşladın gibin, ya da template deişimi sonrası diyelim :) pasta-cilayla olmuo bu işler eroy bey :)) heheheh..

[uu şu an baktım yeni bi post var bi bakiim ne yazmış eroycuuum :F]

boreD dedi ki...

yazacak başka biyer bulamadım buraya yazim dedim.Saolasın tavsiyelerin için sevgülü soldansay rumuzlu kardeşim:)evet belki yorucu olabilir ama siyahta okurken sanki yazıya daha cok kaptırıyo insan kendini.Amaan şimdi deiştirmeye uğraşamam bidaha hem:)

soldansay dedi ki...

[]bored: hehehe :D saygı duyarız hocam :):F

_triancula_ dedi ki...

flaş flaş :

soldansay 4 gün sonra geliyomuş, gelsin tanışalım konuşalım (: