3 Haziran 2007 Pazar

Kuaförde bi'şey mi unuttum??

Bugün 3 Haziran 2007.. Çok sevdiğim saçlarımı bugün kırptırdım! Ya ne bileyim canım sıkıldı; okula ara verilmiş, sebepli-sebepsiz sorunlar, sıkıntılar, vs.. İnsan bi değişiklik arıyor sanırım; ben uzun zaman sora ilk defa bu kadar sıkıldım galiba; çünkü ne kadar sıkılırsam sıkılayım değişiklik ihtiyacı hissetmezdim eskiden.. Hele ki böyle köklü bir değişiklik.. Ama hiç pişman değilim aksine biraz mutlu bile etti.. :) (gerçi daha 40 dk oldu; belki de pişman olurum bazı zamanlar; o "bazı zamanlar" dediim de head-bang yaptıım zamanlar olacak eminim! :f ).. Kuaförden çıktığımda şöyle bir arkaya baktım; "La ben kuaförde bi'şey mi unuttum?!" dedim Kadir'e (lafbastipilavi), bir an için orda bir bavul-çanta bir şey unutmuş gibi oldum asidkasikdasifj. Şimdi de şu yukarıdaki eski halimi bi yana bırakıp yeni halime alışmam lazım, yeni gelişmelere alışmak önemli bir fucktore! :f


Hiç yorum yok: