28 Şubat 2007 Çarşamba

who's pınar?

Pınar.. :) Bu güzel insan benim çok sevdiğim 6 yıllık kardeşim, sırdaşım, en sadık dostum ve kaybedilmeyesi önemli bir kişiliktir.. Her şeyi vardır ama bi' türlü "beyaz eşekli prensini" bulamamıştır! :) Kendileri benim gibin 2003 ÖSS'ye el kol hareketi yaparak Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi - Turizm İşletmeciliği bölümünü kazandı ve bu sene son sınıfta diploma savaşı vermektedir.. Umarım bitirir de bu 'öğrencilik' denen illetten bari o kurtulsun sevgili okurlarım.. :F / 2001 yılının bi' sonbahar günü derhanenin kütüphanesinde bir başka dost insan kadir'le ders çalışıcaz die geiik yaparken tanışmıştık onla.. İyi ki tanışmışız yahu; böyle bir dostun herkesin hayatında olması gerekli, insanın zor zamanlarında yanında olan sadık bir dost gibi yoktur öyle dii miiii canım!! :D Gerçekten de yokluğuna "büyük kayıp" diyebileceğim parmak sayısı kadar az insanlardandır.. Öte yandan bu tatlı insanı kim görse arkadaş geiine yakınlaşmaya çalışıp avucunu yaladı her seferinde; benim böle bi yamuq yapmamam bu sağlam dostluğa baya bi' katkı sağladığı düşüncesindeim, ehuehuehue.. :w Bi' önceki yazımda qubie'ye yer ayırmıştım; bugün de pınar vardı soldansay'ın mekanında.. Gündeme ve önemli konulara olduğu kadar göze batan sağlam insanlara dair cümlelere de rastlamanız olasıdır.. :)

Hiç yorum yok: